Pentingkah peranan mentor dalam perniagaan?


MENTOR YANG HEBAT RAHSIA KAYA & BERJAYA

tips bisnes online

Dalam bisnes kena ada MENTOR. Nak berjaya, kita kena tiru dan buat apa yang mentor kita buat. Copy dan paste. Inilah RAHSIA orang cina berniaga!!!. Dalam apa-apa bisnes pun, memang kena ada mentor. Mentor ni tempat kita belajar, menimba ilmu, mendapatkan nasihat... 

Contoh, jika anda jual baju online... anda KENA cari mentor atau sifu yang berjaya buat sale yang banyak dalam sehari...sebulan...setahun! Menuntut ilmu dengannya, tiru apa yang dilakukan. 

Saya berniaga supplemen, saya TIRU dan TIMBA ILMU dari mentor2 saya yang awesome! Mentor saya sangat2 supportive. Mereka tak akan biarkan kita terumbang ambing sendiri, selagi mana kita bersungguh-sungguh untuk berjaya.

Jadi, masih nak fikir banyak lagi untuk berbisnes? Silakann.. tapi kalau rasa-rasa dah nekad, saya SUDI menjadi MENTOR terhebat untuk anda! Membantu anda untuk berjaya, seperti mana saya membantu yang lain... 

"GEMBIRA BILA ORANG LAIN GEMBIRA... "

Salam sayang....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...