Cepat Kurus dengan Minyak Ikan Omega 3 Shaklee

Kalau dalam fikiran anda ada terfikir nak kurus, ada 2 perkara penting yang anda WAJIB ikut:

1). Diet pemakanan yang betul, atau
2). Bersenama, atau
3). Kedua-duanya
omega guard shaklee

Maksudnya anda kena bersedia fizikal dan mental untuk turunkan berat badan. Tidak ada shortcut untuk kurus. Sekadar consume supplemen semata-mata, tanpa diet dan exercise, takkan ke mana-mana. SUPPLEMEN MEMBANTU MEMPERCEPATKAN PENURUNAN BERAT BADAN. Walau bagaimana pun, anda perlu memilih supplemen yang betul untuk membantu. Supplemen yang salah bukan sahaja TIDAK BERKESAN, tetapi juga dikhuatiri berbahaya kepada kesihatan sekiranya tidak diteliti kandungannya.



testimoni omega guard shaklee
Manfaat tambahan Omega Guard Shaklee

Banyak kajian menunjukkan keberkesanan minyak ikan omega dalam membantu mempercepatkan anda untuk kurus! Tak percaya? Lakukan google search sekarang!

Kajian dari University of South Australia menunjukkan bahawa, berat badan orang yang mengambil supplemen berasaskan omega berjaya TURUN 2KG DALAM MASA 3 MINGGU, jika disertai dengan diet & senaman yang sesuai. Omega 3 juga membantu melancarkan aliran darah ke otot-otot badan. Ia menghasilkan enzim yang menghantar lemak untuk di tukarkan kepada tenaga. (source: http://www.weightlossresources.co.uk/healthy_lifestyle/fish-oil-weight-loss.htm)

omega guard shaklee


Menurut Mind1st.co.uk, orang yang mengambil asid lemak omega dapat membakar lemak 26% lebih tinggi daripada mereka yang tidak menggunakannya. Ianya bukan hanya menurunkan berat badan, tetapi juga dapat menjaga kesihatan.

Minyak ikan omega membantu mempertingkatkan metabolisme, yang dapat membantu membakar lemak dengan lebih pantas. Selain itu, tahap pengeluaran insulin juga akan meningkat, yang mana ianya akan membantu menurunkan berat badan. Elakkan makanan berlemak seperti keju, daging merah dan minyak kelapa. Jika anda suka minum susu, pastikan susu tersebut tanpa lemak.

Nak kurus dengan cepat, amalkan OMEGA GUARD SHAKLEE hari ini!!




















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...