TIPS BAGI SUAMI GERAM NAK CUBIT PIPI SOKMO

Seronok kan kalau suami asyikkk pandang kitaaa je... xheran dengan perempuan2 lain yang ada. Mesti hati rasa berbunga2. Jom, saya kongsikan tips nak bagi suami asyikkk pandangggg je kita ni...

1). SOLAT AWAL WAKTU 
Ini memang dituntut dalam agama ye. tak keluar modal pun tau. so, xde alasan. kalau Allah sayang, suami laaaaagi sayang.

2). JAGA HUBUNGAN SESAMA MANUSIA
bila hubungan kita baik dengan semua orang, hati kita jadi tenang. kebahagiaan tu akan terpancar di wajah. nampak berseri2!!!

3). MINUM AIR KOSONG SEKURANG2NYA 8 GELAS SEHARI
air kosong banyak khasiat. antaranya buang toksik yg banyak dalam badan kita. jadi, badan segar. kita pun ceria, dan fresh. Baca artikel mengenai KHASIAT AIR PUTIH dalam entry sebelum ni.

4). BERSENAM 3X SEMINGGU
Ambik masa setengah jam setiap hari untuk bersenam, keluarkan peluh supaya badan kita lebih cergas. 

5). SENTIASA 'AYAT' SUAMI DENGAN AYAT POWER
Haaa.. jgn tak tahu. lelaki suka dipuji tau.. diorang ni lagiii manja dari kita. nampak je gagah perkasa, tapi sukaaa dipuji...suka dimanja.

6) JAGA PEMAKANAN - Tips paaaaling penting
Dari makananlah datangnya semua punca penyakit... obesiti.. badan & nafas berbau.. toksik banyak dalam badan... pendek kata semua masalah kesihatan majoriti berpunca dari makanan. Jadi, pilih lah makanan yang menyihatkan & seimbang. 

tips suami sayang


Ada lagi satu solution tau!! 

VIVIXXX... 

ramai yang cakap vivix ni buat kita muda 25 tahun. Wowwww... betul ke?? tak percaya?? boleh tengok semua testimoni Vivix. Memang meletops you all! Kalau consume vivix, suami gerenti sayang.. haiiii, sape tak suka kalau isteri comelll... mudaaa.. pipi gebu macam zaman bercinta dulu kan? 

Ok, saya dah kongsi tips2 yang mabeles ni. Meh kita sama2 amalkan. Niatkan untuk rumah tangga  supaya suami sentiasa geram... kerana Allah. Berhias dan berlawa untuk suami, pahala besar menanti. takkan tak nak kot!!

Jumpa lagi.. salam sayang,






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...