Kaedah Berkesan Turunkan Berat Badan

Siapa tak mahu kurus kan? Ye, kita bersyukur dengan apa yang Allah beri pada kita, TETAPI kita di minta berusaha untuk mendapatkan sesuatu bukan? Kalau rasa kita nak kurus, kita perlu berusaha ke arah itu. Mesti DISIPLIN dan ISTIQAMAH. Bercakap memang mudah, tapi nak melakukan sangat sukar. Saya faham keadaan itu.

Jadi, untuk membantu anda-anda di luar sana yang mungkin tercari-cari supplemen yang sesuai untuk mencantikkan saiz badan, suka saya cadangkan anda cuba SET KURUS ini:


set kurus shaklee

Konsepnya mudah: DETOX ==>> BAKAR ==>> BINA

Jom baca langkah seterusnya. Apa yang dimaksudkan dengan konsep di atas.

1). DETOX

Kenapa perlu DETOX? Apa itu Detox? 
Detoks adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selain untuk mengelakkan dari masalah kesihatan yang serius, detoks juga memastikan vitamin/supplemen diserap dengan lebih sempurna.

Sekiranya organ yang terlibat dalam penyerapan vitamin seperti usus mengalami masalah, kemungkinan besar vitamin tidak boleh diserap dengan sempurna.





manfaat herblax shaklee



Untuk proses DETOX, anda boleh memilih untuk consume HERB-LAX atau ALFALFA. 
Kedua-dua suplemen ini berfungsi merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. 

2). BAKAR (BURNT)

Stage kedua ini merujuk kepada pembakaran lemak-lemak degil yang berlebihan dan tidak diperlukan oleh tubuh. Supplemen yang sesuai untuk proses ini ialah LECITHIN.



manfaat lecithin shaklee


Fungsi utama LECITHIN adalah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emusifier'. Apabila Lecithin 'bertemu' dengan lemak lemak degil, ia akan 'memecahkan dan bercampur/bergabung' dengan lemak-lemak tersebut dan seterusnya membawa ia keluar. Tahukah kita, LECITHIN mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecitin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan. 

3) BINA

Protein amat diperlukan untuk membina otot. Otot yang sihat dapat mempertingkatkan kadar metabolisme tubuh seseorang, seterusnya membantu pembakaran kalori secara berkesan. Selain itu, protein juga dapat memberi anda rasa kenyang dan mengelakkan anda mengambil makanan yang tidak perlu di antara waktu makan.

cinch shake


CINCH SHAKE merupakan pilihan yang tepat kerana dari kajian klinikal, ia berupaya membantu menghilangkan lemak yang terdapat pada otot dan dengan bantuan Leucine, akan membina otot dan mengekalkannya dalam bentuk jisim tanpa lemak (lean muscle). CINCH SHAKE diperbuat daripada soya non GMO, dan tidak mengandungi perisa tiruan. Jadi, ia selamat untuk tubuh anda.

CINCH ENERGY TEA 

cinch energy tea


Sebaiknya CINCH ENERGY TEA turut di amalkan, kerana ia berupaya membekalkan tenaga segera kepada anda. Cinch Energy Tea Mix dapat diminum sebagai snek ataupun minuman ringan waktu petang terutamanya bagi penggemar teh. Energy Tea Mix Shaklee adalah kurang gula dan semestinya sangat bagus untuk kesihatan. Selain itu, keistimewaan Enerygy Tea Mix ini ialah:

  • Selamat dan merupakan penggalak tenaga semulajadi
  • Ditambah dengan taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
  • Pilihan alternatif terbaik menggantikan kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh
  • Tanpa gluten, tiada perasa tiruan, pewarna dan bahan pemanis 

Jadi, kenapa perlu tunggu lagi? Lagi cepat anda memulakan proses, lebih cepat anda mendapat berat badan ideal! Hubungi saya dengan segera. Saya memberi konsultansi percuma tentang kaedah pemakanan set kurus ini. 

Harga Runcit:

Set 1: Herb-Lax + Lecithin + Cinch Shake  = RM278.00
Set 2:  Herb-Lax + Lecithin + Cinch Shake + Cinch Energy Tea = RM409.00
Set 3:  Herb-Lax + Lecithin = RM105.00   - (SET PALING BUDGET)
Set 4: Omega Guard + Herb-Lax = RM188.50 

Anda mungkin berminat untuk melihat testimoni-testimoni SET KURUS ini. 

Anda boleh memilih SET BUDGET yang lain jika kewangan anda terhad! Selamat mencuba!!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...