Merawat Osteoarthritis


merawat sakit sendi



Dalam entri lepas, saya ada menerangkan mengenai gejala dan simptom osteoarthritis. Jadi hari ini saya nak mencadangkan supaya anda mencuba set sendi shaklee ini. Memang terrrbaik!! 3 supplemen yang ditunjukkan di atas merupakan set untuk merawat masalah radang sendi atau arthritis.



1) Advanced Joint Health Tablet (AJHT) 

testimoni ajht

Berfungsi untuk menyokong keselesaan sendi, meningkatkan kesan kusyen pada sendi dan memelihara tisu penyambung yang sihat. Berbanding dengan Joint Tablet di luar sana, AJHT Shaklee tidah hanya mengandungi glucosamine, tetapi juga mengandungi zinc, mangan, tembaga dan vitamin C. Selain itu, ia adalah 100% vegetarian. Istimewanya AJHT Shaklee ialah ia TIDAK mengandungi kondroitin. Kondroitin akan menyebabkan kesan AJHT kepada sendi berkurang.

2) Omega Guard

Bertindak untuk mengurangkan kesan radang pada sendi yang bermasalah. Kebaikan omega guard shaklee memang terbukti antara yang terbaik Anda boleh baca maklumat lanjut mengenai Omega Guard Shaklee DI SINI.


3) Ostematrix 

testimoni ostematrix
Testimoni Ostematrix

Ia bukan hanya sekadar kalsium. Tablet ini mudah di telan dan mengandungi Vitamin D. Vitamin D penting untuk memaksimumkan penyerapan kalsium dalam tubuh.


Jika anda berminat untuk mencuba set ini, jangan segan untuk hubungi saya. Anda boleh menghadiahkan SET SENDI istimewa ini untuk kedua orang tua anda yang mungkin mengalami masalah arthritis. Pasti mereka gembira dengan kasih sayang yang anda tunjukkan. Bantu mereka untuk bergerak dan beribadat dengan sempurna.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...