Kenapa Ostematrix Shaklee Istimewa?

"KepadaMu aku memohon agar perkongsian ini memberi seribu kebaikan buat  diriku dan juga yang lain. Aminnn"

Pernah tak anda mengalami masalah kekurangan kalsium? Untuk ibu-ibu yang mengandung, dan menyusukan anak kekurangan kalsium tu memberi impak yang besar. Gigi menjadi mudah rapuh, reput.. kejang kaki, sengal-sengal tulang dan banyak lagi... 

Dulu sewaktu mengandung, saya menyesal sebab tidak mencuba Ostematrix Shaklee. Tahu apa kesannya pada saya akibat kurang kalsium?? Gigi saya pecah dan reput... belum pun 30 tahun ketika tu, gigi dah rosak.. lagi?? kejang kaki pada malam hari... urghhhh... sakitnya kalau kena kan. Lagi?? susu ibu, sikitttttt sangat. sedih saya ketika tu...



Jadinya, saya tak mahu anda juga mengalami nasib yang sama seperti saya. Untuk ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak, saya memang sangat-sangat galakkan anda mengambil Ostematrix ni... jadikan ia sebagai satu supplement utama waktu ini. Tak rugii.. Banyak manfaat dari Ostematrix yang akan anda dapat.

Kenapa begitu??

Apabila menyusukan bayi keperluan kalsium wanita bertambah iaitu anda memerlukan 1,000mg kalsium setiap  hari dan di waktu itu.  Jika ada anda ambil makanan yang mempunyai kandungan kalsium masih tidak dapat menampung keperluan kalsium anda kerana pengambilannya tidak mencukupi. Oleh, sebab itu Ostematrix patut menjadi supplement utama anda setiap bulan selain supplement yang mambantu meningkatkan kesihatan, tenaga dan menggalakkan pengeluaran susu..

Selain masalah di atas, kekurangan kalsium juga akan menyebabkan tulang kita mudah rapuh, dan patah.. cepat je nanti kena osteoporosis.. gusi berdarah, sakit pra-haid... 

Jadi, apa kata anda cuba Ostometrix Shaklee hari ini.. 120 biji, 4 biji sehari boleh tahan sebulan. Harga RM61.00 (SM) & RM65 (SS).

Anda cuba, anda tahu..

Smile and Cheers.

Untuk membeli produk/ menjadi ahli/ konsultansi:

Najidah Ibrahim
SID: 1153559

sms/call/wasap: 0193816753
emel: najidahibrahim@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...