Kulit Cantik dengan Vitamin E Shaklee


"KepadaMu aku memohon agar perkongsian ini memberi seribu kebaikan buat  diriku dan juga yang lain. Aminnn"

Sape tak nak kulit cantik kan? Semua mesti mengidam kulit yang cantik, gebu, bebas dari cela, licin tanpa parut jerawat... betul tak? Pelik kalau ada yang cakap saya tak kisah.. seluruh badan kita ditutup dengan kulit. Kalau kulit tak sihat, memang akan memberi kesan terhadap diri kita, terutamanya emosi.. Mula la rasa rendah diri, malu, tak confident, dan macam-macam masalah lagi.



Kalau spesis yang jenis tak gemar bermekap, atau tak suka tenung cermin lama-lama, memang elok sangat la consume Vitamin E ni. Bukan apa, vitamin E ini merawat kulit dari dalam.

Kita tengok apa kebaikan vitamin E  Complex Shaklee ni.. kenapa ianya lain dari yang lain.. memang the vasttt gitu!! Ianya merupakan antara HOT item tau!!



Vitamin E merupakan vitamin yang berperanan untuk memastikan sel-sel tubuh sihat dan berfungsi dengan baik. Ianya berupaya meningkatkan sistem imun tubuh dan meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita,

Kalau anda memang ada masa terluang, boleh guna Vita-E complex Shaklee untuk buat masker. Buat sebelum tidur. Sapu kat muka.. bangun esok pagi, terasa kulit lebih bersih. Dan kalau korang buat berterusan, parut jerawat pun pudar!! hebat kan..

Lagi satu, kalau nak cepatkan penyembuhan luka-luka di badan ke, elok sangat sapu vitamin E ni. In sha Allah cepat pulih luka... Untuk yang lepas bersalin, luka EPI tu pun boleh sapu dengan vitamin E Shaklee. Terbaik!!

Yang paling best, Vitamin E Complex Shaklee kini telah ditambahkan dengan Grape Seed Extract. Kenapa perlu ada grape seed extract ni?

  • Melindungi jantung dengan mengurangkan kolestrol LDL
  • Mambantu atasi 'Chronic venous insufficiency' iaitu pengumpulan darah di kaki yang menyebabkan rasa sakit, urat bengkak, keletihan dan juga urat timbul pada permukaan kulit
  • Mengurangkan bengkak yang disebabkan oleh kecederaan dan juga pembedahan
  • Mengurangkan tekanan darah tinggi dengan melindungi salur darah daripada rosak
  • Mengurangkan pertumbuhan kanser pada payudara, perut, kolon, prostat dan paru-paru
  • Mencegah kerosakan sel hati
  • Mengawal gula dalam darah (diabetes)
  • Sebagai anti-penuaan 
  • Mencegah Alzheimer
Banyaknya manfaat Vit-E Complex Shaklee. Nak rasa perubahan, nak cantik?? Jom order!!

Harga: RM149.00 (SM) & RM154 (SS)

Sertai saya untuk berjaya,




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...