Set kurus Shaklee


"KepadaMu aku memohon agar perkongsian ini memberi seribu kebaikan buat  diriku dan juga yang lain. Aminnn"

Ada orang kata, dah lama makan supplemen, tapi tak turun-turun juga berat badan. Salah supplemen, atau salah kita? cuba check dan tanya diri sendiri. Berdisiplin kah kita? Istiqamah kah kita? Sabarkah kita?  Tiada jalan pintas untuk kurus. Kalau ada pun produk yg boleh turunkan berat dengan banyak dalam waktu yang singkat, kena check semula kandungan produk tersebut. Mungkin ada bahan berbahaya..





Nak selamat, saya cadangkan anda consume SET KURUS SHAKLEE. Memang sangat berbaloi, dan harga pun berpatutan. Yang lebih penting, ianya selamat... semulajadi...dan  terbukti berkesan...Gabungan Herb-Lax+ Lecithin + Vita-Lea akan memberikan kesan terbaik jika anda betul-betul berdisiplin.

Bagaimana setiap supplemen ini dapat membantu anda? Jom kita baca.



Herb-lax: Mencuci perut dan usus. Ianya membuang lemak-lemak dan toksin dalam perut (detoks). Masalah sembelit dan tidak lawas juga dapat diatasi. Pembuangan mungkin boleh 2-4 kali sehari bergantung kepada individu. Badan menjadi lebih ringan.

Lecithin: Menyerap minyak, membantu melancarkan perjalanan darah. Rakyat Malaysia memang gemarkan makanan berminyak dan berlemak. Jadi lecithin akan membantu menyerap lemak dan minyak ini. Secara tidak langsung, kolestrol yang tinggi dapat diturunkan. 

Vitalea: Sejenis multivitamin dan mineral. Ia berupaya menukarkan lemak kepada tenaga, kerana badan kita tidak berupaya menukarkan nya secara efisyen. Lemak yang tidak bertukar kepada tenaga akan terkumpul dalam badan dan boleh menyebabkan obesiti. Selain itu, ia berupaya membantu oksigen melekat pada darah, jadi badan akan berfungsi dengan baik kerana jumlah oksigen optimum. 

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

Jangan tunggu lagi. 

 atau

Hubungi saya untuk harga istimewa!!

Sihat bersama saya,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...