Keputihan semasa hamil memudaratkan


keputihan semasa hamil


Soalan:

Saya mengandung 7 bulan. Saya mengalami masalah keputihan yang teruk sehingga mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan. Ini membuatkan saya tidak senang duduk. Adakah ini membahayakan saya dan bayi?

Jawapan:



Keputihan merupakan simptom masalah urogenital sama ada akibat jangkitan bakteria atau jangkitan yis. Kedua2 jangkitan ini mengeluarkan keputihan berlebihan yang biasanya disertai dengan bau yang kurang menyenangkan. Masalah ini seharusnya ditangani dengan baik. Sekiranya di biarkan tanpa rawatan, akan mengakibatkan kelahiran pra-matang dan radang pelvik.
Beberapa tip boleh diamalkan untuk menangani masalah ini. Anda boleh menggunakan pelapik seluar untuk mengelakkan ketidakselesaan akibat pengeluaran keputihan yang berlebihan dan kerapkan menukarnya bagi mengelakkan terkumpulnya bakteria. 

Setiap kali selepas membuang air, cuci sehingga bersih. Pemakaian kain dalam dari kain kapas juga disarankan kerana membenarkan aliran udara yang baik. Sekiranya mas alah ini berlarutan, sila dapatkan nasihat doktor. 

Bagaimana  Supplemen Shaklee dapat membantu anda?

keputihan semasa hamil


Ibu-ibu hamil disarankan mengamalkan GARLIC COMPLEX dan VITAMIN C semasa hamil bagi mengatasi masalah keputihan. Kedua2 supplemen ini tidak berbahaya kepada bayi yang dikandung, atau pun kepada si ibu. Bahkan, banyak manfaat sampingan lain yang bakal di peroleh oleh ibu2 hamil dengan pengambilan GARLIC COMPLEX dan VITAMIN C ini. 

Jangan biarkan masalah keputihan ini mengganggu tempoh kehamilan anda. Dengan langkah mudah, masalah ini dapat diselesaikan. Hubungi kami untuk mendapatkan supplemen anda. Khidmat nasihat EKSKLUSIF akan diberikan kepada pelanggan yang membeli dari kami. 

Set ini juga sesuai diambil oleh wanita yang tidak hamil sekiranya mereka berhadapan masalah sama. 

Jaminan HARGA TERENDAH untuk anda kerana kami benar-benar ingin membantu anda!






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...