Kenapa anda WAJIB pilih SET PANTANG SHAKLEE


set bersalin shaklee
Set pantang Shaklee

Ramainya ibu-ibu di luar sana yg masih tercari-cari SET PANTANG yang akan digunakan selepas bersalin kelak. Tahukah anda SET PANTANG Shaklee sangat murah dan sesuai digunakan oleh ibu-ibu walaupun anak menghidap jaundis.

Apa kata mereka-mereka yang telah menggunakan SET PANTANG Shaklee?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beliau menggunakan Set Pantang Premium Shaklee semasa berpantang anak ketiga. Beliau mengakui kehebatan produk shaklee ini berbanding semasa anak pertama dan kedua. Katanya, luka beliau cepat kering, beliau tidak sembelit, dan baby tak meragam sebab susu banyak. Bonus tambahan, muka beliau nampak fresh dan kemerah-merahan. Selepas 2 minggu, beliau rasa segar untuk melakukan kerja-kerja rumah. Yang paling hebat, berat badannya maintain sama seperti zaman anak dara,  10 tahun lepas!. 

                                                                                                                        Puan Yana , Ampang


KOLEKSI TESTIMONI












Di atas merupakan sedikit sahaja dari testomoni yang ada. Terlalu banyak testimoni SET PANTANG ini sebenarnya. Dan testimoni-testimoni ini merupakan REAL TESTIMONI!!  Maksudnya bukan testimoni berbayar, atau rekaan, atau sebab nak tolong kawan.   

Apa kebaikan SET PANTANG SHAKLEE??

1. Pulihkan tenaga ibu selepas bersalin

Wanita dalam pantang sememangnya akan merasa letih dan lemah akibat kepenatan menanggung sakit, dan kehilangan banyak darah. Set pantang shaklee memeberi kesihatan yg optimum kepada ibu2 selepas bersalin. Mereka akan merasa segar dan ceria. Set ini membantu membina semula darah yang hilang semasa proses bersalin. 

2. Memulihkan luka pembedahan dengan cepat.

alhamdulillah... ramai ibu2 yg menggunakan set berpantang shaklee mengakui bahawa luka bersalin meereka cepat sembuh. Bahkan ada yg dalam masa seminggu dah ok!

3. Elakkan bayi mendapat jaundis dan kembung perut

Shaklee bukan jamu. Jadi ianya tidak panas. Ibu2 tidak perlu risau yg jaundis bayi mereka akan meningkat ekoran pengambilan set berpantang Shaklee. Ada yang ibu2 berdarah O, tetapi anak mereka bebas jaundis selepas dilahirkan. Pengambilan Ostematrix dan Alfalfa sangat membantu dalam kes ini. 

4. Mengelakkan ibu sembelit semasa dalam pantang

Memang menakutkan sekiranya ibu2 mengalami sembelit semasa dalam pantang. Ini kerana ibu2 mengalami kekurangan air pada ketika itu. Selain kurang pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan juga menyumbang kepada perkara ini. Pengambilan Ostematrix dengan cara dan kuantiti yg betul membantu mengelakkan ibu2 mengalami masalah sembelit. 

5. Mengawal stress ketika pantang

Diakui ibu2 dalam pantang cepat merasa tertekan. Ini kerana mereka kepenatan selepas melahirkan. Tambahan pulak jika bayi meragam, bengkak susu, atau bayi terlalu kerap menyusu. Pengambilan B-Complex dapat menurunkan tahap kemurungan ibu2. Kajian membuktikan bahawa B-Complex berkesankan mengurangkan stress. 

6. Kulit ibu dan bayi menjadi cantik

Kesan sampingan yang terbaik semestinya hasil dari pengambilan ESP, Vit C. Kulit akan menjadi semakin berseri-seri, semakin cerah, tidak kusam. Kulit juga akan menjadi halus mulus. Siapa tak nak kulit yg cantik walau setelah bergelar ibu kan?

7. Susu ibu bertambah banyak dan pekat. 

Ada sesetengah bayi agak kuat menyusu semasa dalam pantang. Oleh itu, ibu2 perlu mempunyai susu yang banyak dan pekat. Kenapa perlu pekat? Susu yang pekat memastikan bayi cepat kenyang, dan boleh tidur lena. Jadi, ibu boleh rehat dan merawat tubuh dengan sebaiknya. Alfalfa, Ostematrix  dan ESP sangat penting dalam membantu kejayaan penyusuan ibu. Selain itu, ibu2 juga perlu memerah susu untuk dibuat stok sebagai persediaan apabila telah bekerja semula kelak. 

8. Menurunkan berat badan 

Untuk SET PANTANG PREMIUM, biasanya ibu-ibu akan mengambil Herblax dan Lecithin sebagai tambahan. Ada juga yang menambah Omega. Kesemua ini berperanan untuk mengembalikan semula bentuk badan kepada asal. Mustahil ada ibu2 yg tak nak slim semula selepas bersalin. Betul tak? 

9. Harga yang berpatutan

set pantang shaklee

Harga set berpantang ini sangat berpatutan. anda boleh mendapatkan SET PANTANG BUDGET dengan harga serendah RM238.75. Tunggu dulu! Anda boleh jimat sehingga 30% sekiranya mendaftar sebagai ahli. Apa kata anda daftar dulu sebagai ahli untuk menikmati penjimatan harga produk sehingga 30%!!!. Bukan je jimat, bahkan anda boleh menambah income dengan berkongsi kebaikan produk-produk Shaklee. 

Hubungi saya untuk mendaftar sebagai ahli sekarang!  

Atau hubungi saya untuk dapatkan TAWARAN HARGA TERBAIK!






Love u all the most,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...