Set kesihatan sekeluarga



Saya nak share set kesihatan yang sesuai diambil oleh seisis keluarga. Baik lelaki mahupun wanita, muda atau tua boleh consume untuk tingkatkan kesihatan, kecantikan dan kecergasan.  Namun begitu, supplemen ini boleh disesuaikan dengan keperluan anda.

Kenapa saya mencadangkan set ini?

ESP - ianya mengandungi protein tumbuhan yang tinggi. Sangat bagus untuk pembentukan tulang, rambut, kulit. Dapat memberikan kesan kulit yang cantik dan glowing. Selain itu, ESP juga dapat membekalkan tenaga kepada badan anda.



Vitalea - multivitamin yang sangat cepat larut dalam air dan badan manusia. Ianya mengandungi 30 nutrisi untuk melengkapkan nutrisi dalam tubuh anda. Ianya juga bertindak sebagai pembekal tenaga segera.

B- Complex - menukarkan makanan kepada tenaga. B-Complex dapat memberi keselesaaan dan mengurangkan stress. Sesuai untuk anda yang sentiasa letih dan tertekan di tempat kerja dan menguruskan keluarga.

Vitamin C - mencantikkan kulit wajah dan meningkatkan sistem imun badan. Jadi, ianya dapat mengurangkan jangkitan demam atau selsema. Parut pudar juga boleh pudar jika diambil secara konsisten.

Apa juga supplemen yang anda amalkan, pastikan anda minum air putih secukupnya. Pastikan anda makan supplemen mengikut aturan yang betul, dan berdisiplin. Kurangkan pengambilan kafein kerana ia meminimumkan penyerapan vitamin dalam tubuh.

Berminat untuk mencuba, sentiasa letih, boleh hubungi saya. Harga istimewa untuk yang membeli dengan saya. Konsultansi percuma.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...